Wejścia indywidualne

Regulamin ogólny

Urodziny i imprezy

OświadczenieRegulamin urodzinowy

Zajęcia sportowe

Regulamin zajęć cyklicznych

I. Informacje ogólne

1. Game Time zarządza Sport Arena Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Koniawskiej 27H, 66-400 Gorzów Wlkp, tel. 95 880 0053, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0001021384, wpisana w rejestrze REGON pod nr 524540274, o numerze NIP 5993272604, zwana dalej Organizatorem.

2. Adresem korespondencyjnym Organizatora jest ul. Koniawska 27H, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 880 0053, e-mail: biuro@gametime.com.pl

3. Wszystkie osoby korzystające z Game Time, zwane dalej Użytkownikami, są zobowiązane do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Treść regulaminu dostępna jest w recepcji Game Time, na korytarzu przed wejściem na infrastrukturę sportowo rekreacyjną Game Time oraz na stronie internetowej www.gametime.com.pl. Rozpoczęcie korzystania z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu. Rodzic lub Opiekun zobowiązany jest do zapoznania Dziecka z regulaminem.

4. Aby korzystać z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time należy spełnić następujące warunki:
a) posiadać ważny bilet wstępu (rodzaje i cennik biletów jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej www.gametime.com.pl);
b) zaakceptować niniejszy regulamin;
c) obejrzeć film instruktażowy;
d) uczestniczyć w rozgrzewce poprowadzonej przez jednego z trenerów Game Time;
e) założyć skarpetki antypoślizgowe lub baletki sportowe przeznaczone do skakania na trampolinach. Skarpety antypoślizgowe można zakupić na recepcji w Game Time;
f) posiadać na nadgarstku założony bezpośrednio przez recepcjonistę bilet zapisany na elektronicznej bransoletce RFID, zwanej „Bransoletką” lub papierową opaskę w razie wejść o niepełnej godzinie, Organizator zaleca przybycie 20 minut przed rozpoczęciem rezerwacji.

5. Osoba pełnoletnia kupująca bilety dla innych osób pełnoletnich, zobowiązana jest złożyć oświadczenie, że uzyskała pełnomocnictwo do zaakceptowania regulaminu w imieniu tych osób.

6. Podczas pobytu na terenie Game Time należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń obsługi.

7. Pracownicy Game Time ubrani są w służbowy uniform z logiem Game Time i są w regulaminie nazywani także „trenerami” i „obsługą”.

8. Korzystanie z Game Time może być objęte dodatkowymi regulaminami i zaleceniami, z którymi osoba przebywająca w Game Time ma obowiązek się zapoznać oraz ich przestrzegać. Szczegółowe regulaminy i zalecenia Game Time dotyczą:
a) korzystania z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej;
b) organizacji imprez;
c) zajęć sportowych;
d) wejść grupowych,
e) obowiązującego reżimu sanitarnego.

9. Na terenie kawiarni Game Time zabrania się spożywania jedzenia i napojów zakupionych poza terenem Game Time.

10. Na terenie Game Time istnieje bezwzględny zakaz:
a) wnoszenia i spożywania wszelkiego rodzaju napojów alkoholowych,
b) palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych,
c) nieobyczajnego zachowania, używania wulgarnych i obraźliwych słów,
d) wnoszenia i korzystania ze sprzętu sportowego lub innych przedmiotów nie będących wyposażeniem Game Time,
e) wnoszenia lub posiadania broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, narkotyków, środków odurzających oraz wszelkich przedmiotów mogących spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia osób przebywających na terenie Game Time.

11. Na terenie Game Time rejestrowany jest obraz za pomocą kamer telewizji przemysłowej. Obraz jest rejestrowany dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z Game Time z zachowaniem nienaruszalności ich dóbr osobistych.

12. Osoby korzystające z infrastruktury Game Time wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie ich wizerunku, zarejestrowanego podczas pobytu w Game Time dla celów marketingowych. Zgoda udzielona jest na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych.

II. Wiek, zgody

1. Z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time mogą korzystać osoby, które ukończyły 3 rok życia, z uwzględnieniem zasad wymienionych w niniejszym regulaminie.

2. Dzieci w wieku od 3 lat do ukończenia 6 roku życia( tj do szóstych urodzin), mogą korzystać z infrastruktury sportowo- rekreacyjnej Game Time tylko pod opieką osoby pełnoletniej, która musi towarzyszyć dziecku przez cały czas jego pobytu na jej terenie, i która wchodzi z jednym dzieckiem w ramach jednego biletu. Towarzysząca dziecku osoba pełnoletnia musi założyć skarpetki antypoślizgowe lub baletki sportowe. Skarpety antypoślizgowe można zakupić w recepcji Game Time.

3. Opiekun dzieci od 7 do 13 roku życia włącznie musi przebywać na terenie obiektu w czasie pobytu dziecka na terenie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

4. Dzieci od 14 roku życia mogą korzystać z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time tylko za zgodą rodzica lub pełnoletniego opiekuna. Zgoda może zostać udzieloną za pomocą systemu rejestracji dostępnego w Game Time oraz na stronie internetowej www.game time.com.pl. Rodzic lub pełnoletni opiekun może również udzielić zgody w Game Time w momencie odbioru rezerwacji lub zakupu biletów.

5. Game Time zastrzega sobie prawo do wyznaczania limitów wiekowych na poszczególnych atrakcjach. Szczegółowe informacje dostępne są bezpośrednio przy atrakcjach oraz u obsługi Game Time.

6. Każda osoba pełnoletnia korzystająca z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time musi być zarejestrowana, z wyjątkiem opiekuna grupy. Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.game time.com.pl. lub na tablecie w recepcji przed odbiorem biletu wstępu.

7. Przy wejściach grupowych, jeden opiekun pełnoletni może być odpowiedzialny za grupę maksymalnie 15-tu osób niepełnoletnich. Opiekun grupy przed wejściem do Game Time zobowiązany jest każdorazowo wypełnić oświadczenie opiekuna grupy korzystającej z Game Time oraz zapoznać członków grupy z wszelkimi obowiązującymi na terenie Game Time regulaminami. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w recepcji Game Time lub na stronie internetowej www.game time.com.pl. w zakładce “Dokumenty”.

8. Odbiór biletów wstępu do Game Time odbywa się w recepcji. Zaleca się przybycie na miejsce co najmniej 20 minut przed rozpoczęciem rezerwacji. Tylko przybycie odpowiednio wcześniej gwarantuje odbiór biletu i wstęp do Game Time o czasie.

III. Zasady bezpiecznego wykonywania ćwiczeń

1. Przed wejściem na teren infrastruktury sportowo rekreacyjnej Game Time Użytkownicy zobowiązani są zostawić odzież wierzchnią, obuwie, plecaki, torby oraz inne przedmioty, których wniesienie na teren infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time jest niedozwolone. Rzeczy wartościowe można zostawić w szafkach w szatniach.

2. Wejście na teren infrastruktury sportowo-rekreacyjnej rozpoczyna się pełnej godzinie. Obowiązkowe jest obejrzenia filmu instruktażowego i uczestnictwo w rozgrzewce prowadzonej przez Personel Game Time, zwane odprawą bezpieczeństwa. Przestrzeganie powyższych zasad jest warunkiem bezpiecznego korzystania z infrastruktury Game Time.

3. Użytkownik, który nie stawi się lub spóźni się na odprawę bezpieczeństwa zobowiązany jest samodzielnie zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa oraz do rozgrzania się we własnym zakresie.

4. Rozgrzewka powinna obejmować ćwiczenia aktywizujące wszystkie stawy oraz grupy mięśniowe. Każdy Użytkownik Game Time powinien wziąć w niej udział w celu przygotowania organizmu do wysiłku fizycznego i ograniczenia ryzyka powstania urazów.

5. Wejście na strefę sportowo-rekreacyjną dopuszczone jest jedynie w skarpetach z antypoślizgową powłoką. Wchodzenie w butach jest bezwzględnie zakazane. Skarpety antypoślizgowe można kupić w recepcji Game Time.

6. Korzystanie z atrakcji Game Time dozwolone jest w ubraniu sportowym z opróżnionymi kieszeniami, spiętymi włosami, bez telefonów, bez żadnych ostrych oraz luźnych elementów mogących sprawiać problemy lub stwarzać niebezpieczeństwo podczas aktywności ruchowej.

7. Zabrania się korzystania z atrakcji z pierścionkami, sygnetami, kolczykami i inną biżuterią stwarzającą lub mogącą stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa Użytkownika i pozostałych osób.

8. Użytkownicy noszący okulary bądź soczewki kontaktowe powinni zachować szczególne środki ostrożności.

9. W czasie korzystania z Game Time należy bezwzględnie stosować się do zaleceń i instrukcji udzielanych przez Personel Game Time.

10. Szczegółowe informacje dotyczące atrakcji są dostępne poniżej, a także bezpośrednio w ich pobliżu oraz u obsługi Game Time.

11. Należy zwracać uwagę na inne osoby w swoim otoczeniu.

12. Wchodzenie na strefy i atrakcje znajdujące się w Game Time oraz ich opuszczanie może odbywać się tylko w miejscach do tego przystosowanych.

13. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

14. Na terenie Game Time zabrania się:
a) wchodzenia na strefy Air Bag, Wieża,Twister, bez pozwolenia Personelu Game Time lub pod jego nieobecność,
b) kładzenia jakichkolwiek przedmiotów na matach oraz materacach pomiędzy trampolinami, jak również na reszcie powierzchni strefy rekreacyjno-sportowej,
c) skoków na główkę na jakąkolwiek z atrakcji,
d) biegania po terenie obiektu,
e) wszelkich przepychanek i walk oraz przeszkadzania w jakikolwiek sposób innym Użytkownikom Game Time,
f) korzystania ze strefy sportowo-rekreacyjnej Użytkownikom żującym gumę do żucia lub z jakimikolwiek substancjami w ustach, jak również używania w tym czasie napojów i innych produktów spożywczych.

15. Numery poszczególnych atrakcji wpisane poniżej w nawiasach zostały oznaczone na planie obiektu, znajdującym się w korytarzu przed wejściem do strefy sportowo-rekreacyjnej.

16. Zasady opisane w części III, mają zastosowanie do wszystkich atrakcji Game Time, a zasady opisane w częściach od III. 1. do III. 9. do poszczególnych wymienionych tam atrakcji.

III. 1. Zasady korzystania z Trampolin (9), Valo Jump (11), Boiska (1), High 9 (3) Sky Pods (2), Gra 2 bramki (4)

1. Podczas podskoków na jednym polu trampolinowym może znajdować się wyłącznie jedna osoba.

2. Należy wybijać się na środku pola trampoliny, zawsze z obu nóg i lądować zawsze na obie stopy. Nogi w kolanach powinny być ugięte i w lekkim rozkroku, a ręce wyciągnięte przed siebie dla odpowiedniego balansu ciała.

3. Podczas nieudanego podskoku, którego skutkiem może być niekontrolowane lądowanie, Użytkownik powinien starać się wylądować na plecach lub skulić ciało (tak zwana pozycja embrionalna) chroniąc jednocześnie głowę rękami, co pozwoli zminimalizować ryzyko urazów barków, ramion, łokci, przedramion i rąk.

4. Zakazane jest wchodzenie, wskakiwanie, przebieganie przez pole trampolinowe i inne urządzenia, na których znajdują się inne osoby.

5. W celu przemieszczenia się pomiędzy strefami z atrakcjami, np. z trampoliny na inną trampolinę lub w celu dostania się na inną część Game Time, należy zachować ostrożność, obserwować inne osoby, zachowywać bezpieczny dystans, poruszać się ostrożnie tylko i wyłącznie po matach ułożonych pomiędzy urządzeniami i może odbywać się tylko w miejscach do tego przystosowanych.

6. Zakazane jest wchodzenie, wskakiwanie, przebieganie przez infrastrukturę sportowo rekreacyjną, na której znajdują się inne osoby.

7. Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności Użytkownikom zamierzającym wykonywać bardziej złożone ewolucje, celem zminimalizowania ryzyka wyrządzenia jakiejkolwiek krzywdy sobie lub innym Użytkownikom Game Time.

8. Zabrania się w Game Time:
a) wykonywania niebezpiecznych ewolucji bez asysty Personelu,
b) siedzenia i skakania po matach pomiędzy trampolinami i po ich bokach,
c) siedzenia i skakania na matach zabezpieczających elementy konstrukcyjne trampoliny,
d) wskakiwania na elementy konstrukcyjne trampolin,
e) wykonywania ewolucji nad elementami zabezpieczającymi konstrukcję trampoliny, nad elementami znajdującymi się pomiędzy trampolinami (maty, elementy łączące, sprężyny),
f) stwarzania niebezpiecznych sytuacji poprzez odpoczywanie, leżenie i dłuższe przebywanie na polu trampolinowym,
g) wskakiwania w siatki zabezpieczające trampoliny oraz wspinania się na nie.

9. Zaleca się szczególną ostrożność przy opuszczaniu strefy trampolin, aby nie doszło do kolizji z innymi Użytkownikami obiektu.

10. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

11. Po komunikacie o zakończeniu danej jednostki czasowej należy niezwłocznie, przy zachowaniu ostrożności, opuścić strefę.

12. Zaleca się szczególną ostrożność podczas opuszczania strefy trampolin, aby nie stwarzać niebezpieczeństwa dla innych osób korzystających.

III.2. Zasady korzystania z Toru Ninja (15)

1. Podczas wchodzenia i schodzenia z przeszkód należy zachować szczególną ostrożność.

2. Pokonując przeszkody należy uważać na innych korzystających z toru.

3. Nie należy wchodzić na przeszkodę, z której korzysta inna osoba.

4. Przed wejściem na daną przeszkodę należy upewnić się, że na obszarze możliwego upadku, nie ma innych osób korzystających z toru.

5. Zakazuje się odpoczywania, leżenia i dłuższego przebywania na przeszkodzie i nawierzchni pod przeszkodą, którą należy opuścić niezwłocznie po upadku z przeszkody.

6. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

7. Po komunikacie o zakończeniu danej jednostki należy niezwłocznie, przy zachowaniu ostrożności, opuścić strefę

8. Zakaz używania magnezji.

III.3. Zasady korzystania z Air Bag (7), (8)

1. Skakanie na Air Bag (poduchę) jest dozwolone tylko, jeżeli na atrakcji znajduje się trener.

2. Na jednym podeście wieży (8) lub trampolinie (7) może znajdować się tylko jedna osoba.

3. Skakanie dozwolone jest tylko z miejsc do tego przeznaczonych: wieży skoków (8) i z trampolin przynależnych do strefy (7).

4. Zabrania się skoku na poduchę z mat komunikacyjnych oraz z trampolin przynależących do strefy Bounce Track (6).

5. Jednocześnie na poduchę może skakać jedna osoba z trampoliny najdalej oddalonej od wieży skoków i jedna z wieży skoków.

6. W przypadku korzystania z wieży skoków i bliższej jej trampoliny, o kolejności skoku decyduje trener.

7. Zawsze należy poczekać aż osoba przed Tobą opuści miejsce, w które skaczesz na Air Bag.

8. Przed skokiem upewnij się, że poducha jest napompowana, jeśli masz wątpliwości, zapytaj obowiązkowo trenera.

9. Zabrania się:
a) wskakiwania na poduchę w pozycji „głową do dołu”, lub na wyprostowane nogi, gdyż mogą one spowodować poważne urazy i uszkodzenia ciała a nawet trwałe kalectwo,
b) wskakiwania między poduchę a krawędź basenu.

10. Z wieży należy skakać z ugiętych nóg w kolanach i lądować na pośladki lub plecy, jak najdalej od krawędzi poduchy.

11. Zalecane jest odbijanie się od trampolin ze środka pola, zawsze z dwóch nóg.

12. Podczas skoku z wieży trzymaj ręce blisko ciała i przyciągnij brodę do klatki piersiowej.

13. Przy lądowaniu na poduszce należy bezwzględnie schować język za zębami.

14. W razie konieczności lądowania na nogi, należy je ugiąć w kolanach, a przy lądowaniu na plecach należy przyciągnąć podbródek do klatki piersiowej i lekko zacisnąć szczękę.

15. W przypadku niekontrolowanego upadku najbezpieczniejszą pozycją jest pozycja skulonego całego ciała (tak zwana pozycja embrionalna).

16. Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności Użytkownikom zamierzającym wykonywać bardziej złożone ewolucje celem zminimalizowania ryzyka wyrządzenia jakiejkolwiek krzywdy sobie lub innym Użytkownikom Game Time.

17. Przy oddawaniu skoków należy zwracać uwagę na innych i unikać kontaktu fizycznego z innymi, w szczególności zakazane jest spychanie innych na poduchę.

18. Po wylądowaniu na poduszce należy ją niezwłocznie opuścić.

19. Zabrania się siedzenia i leżenia na wieży do skoków.

20. Zaleca się szczególną ostrożność przy opuszczaniu strefy Air Bag, aby nie doszło do kolizji z innymi Użytkownikami obiektu.

21. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.4. Zasady korzystania z basenu z gąbkami (5)

1. Skakanie do basenu z gąbkami jest dozwolone tylko jeżeli na atrakcji znajduje się trener.

2. Na jednym podeście może znajdować się tylko jedna osoba.

3. Do basenu może skakać tylko jedna osoba z jednej trampoliny.

4. Zawsze należy poczekać aż osoba przed Tobą opuści strefę lądowania.

5. Po wylądowaniu w basenie należy go niezwłocznie opuścić.

6. Na równoważni nad basenem z gąbkami mogą przybywać maksymalnie 2 osoby, walczące ze sobą specjalnie przygotowanymi do tego celu wałkami. Należy poczekać na swoją kolej aż wszystkie osoby opuszczą równoważnię.

7. Zabrania się:
a) wyrzucania gąbek z basenu i rzucania gąbkami,
b) dokopywania się do dna basenu (w sytuacji, jeśli Użytkownik zgubił jakiś przedmiot podczas przebywania w basenie winien to zgłosić obsłudze Game Time,
c) wskakiwania do basenu z gąbkami w pozycji „głową do dołu”, gdyż mogą one spowodować poważne urazy i uszkodzenia ciała a nawet trwałe kalectwo.

8. Należy wybijać się ze środka podestu, zawsze z obu nóg i lądować zawsze na obie stopy. Nogi w kolanach powinny być ugięte i w lekkim rozkroku, a ręce wyciągnięte przed siebie dla odpowiedniego balansu ciała.

9. Przy lądowaniu na nogi należy ugiąć nogi w kolanach, a przy lądowaniu na plecach należy przyciągnąć podbródek do klatki piersiowej i lekko zacisnąć szczękę.

10. Przy lądowaniu w basenie należy bezwzględnie schować język za zębami.

11. Podczas nieudanego podskoku, którego skutkiem może być niekontrolowane lądowanie, Użytkownik powinien starać się wylądować na plecach lub skulić ciało (tak zwana pozycja embrionalna) chroniąc jednocześnie głowę rękami, co pozwoli zminimalizować ryzyko urazów barków, ramion, łokci, przedramion i rąk.

12. Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności Użytkownikom zamierzającym wykonywać bardziej złożone ewolucje celem zminimalizowania ryzyka wyrządzenia jakiejkolwiek krzywdy sobie lub innym Użytkownikom Game Time.

13. Przy oddawaniu skoków należy uważać na innych.

14. Zaleca się szczególną ostrożność przy opuszczaniu strefy basenu gąbek, aby nie doszło do kolizji z innymi Użytkownikami obiektu.

15. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.5. Zasady korzystania ze zjeżdżalni (13)

1. Na zjeżdżalnie można wchodzić jedynie z miejsca do tego przeznaczonego.

2. Ze zjeżdżalni należy zjeżdżać pojedynczo.

3. Ze zjeżdżalni zjeżdża się w pozycji na plecach i zabrania się zjeżdżania głową w dół, na kolanach, na brzuchu.

4. Zabrania się wspinania na zjeżdżalnię i popychania siebie nawzajem.

5. Użytkownik w trakcie zjazdu powinien przyjąć pozycję z wyciągniętymi nogami oraz powinien upewnić się, że w strefie zjazdu nie przebywa inny Użytkownik.

6. Po zjeździe należy natychmiast opuścić strefę zjazdu.

7. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do
natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.6. Zasady korzystania z Valo Climb (12)

1. Czekając na swoją kolej lub oglądając innych wspinaczy, Użytkownik powinien stać 3 metry od ścianki.

2. Na ściance mogą znajdować się maksymalnie 2 osoby i poruszać zgodnie z zasadami gry.

3. Zakazuje się skakania ze ścianki na podłogę.

4. Zaleca się, aby Użytkownik na ściance miał zawsze 3 punkty podparcia.

5. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.7. Zasady korzystania Tor z przeszkodami – Bounce Track (6)

1. Do korzystania z niniejszej atrakcji zastosowanie mają zasady opisane w części III.I.

2. Podczas podskoków na jednym polu trampolinowym może znajdować się wyłącznie jedna osoba.

3. Należy wybijać się na środku pola trampoliny, zawsze z obu nóg i lądować zawsze na obie stopy. Nogi w kolanach powinny być ugięte i w lekkim rozkroku a ręce wyciągnięte przed siebie dla odpowiedniego balansu ciała.

4. Podczas nieudanego podskoku, którego skutkiem może być niekontrolowane lądowanie, Użytkownik powinien starać się wylądować na plecach lub skulić ciało (tak zwana pozycja embrionalna) chroniąc jednocześnie głowę rękami, co pozwoli zminimalizować ryzyko urazów barków, ramion, łokci, przedramion i rąk.

5. Zakazane jest wchodzenie, wskakiwanie, przebieganie przez pole trampolinowe i inne urządzenia, na których znajdują się inne osoby.

6. Zakazane jest wchodzenie, wskakiwanie, przebieganie przez przeszkodę na atrakcji, na której znajduje się inne osoba.

7. Zakazane jest leżenie i dłuższe przebywanie na polu trampolinowym.

8. Zakazuje się odpoczywania, leżenia i dłuższego przebywania na przeszkodzie i nawierzchni pod przeszkodą, którą należy opuścić niezwłocznie po upadku z przeszkody.

9. Zabrania się siedzenia i skakania po matach pomiędzy trampolinami i po ich bokach.

10. Zabrania się siedzenia i skakania na matach zabezpieczających elementy konstrukcyjne trampoliny

11. Przemieszczając się po Bounce Track należy zachować ostrożność, obserwować inne osoby, zachowywać bezpieczny dystans,

12. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.8. Zasady korzystania z Game Tag Arena (14)

1. Jednocześnie z każdej z przeszkód atrakcji może korzystać ilość osób wskazana na instrukcji znajdującej się przy wejściu na nią.

2. Szczegółowe informacje dotyczące atrakcji dostępne są bezpośrednio w ich pobliżu oraz u obsługi Game Time.

3. Należy stosować się do kierunku pokonywania przeszkód.

4. Należy pokonywać tylko te przeszkody, które są w zasięgu umiejętności Użytkownika.

5. Należy unikać kontaktu fizycznego z innymi Użytkownikami.

6. Zabrania się wieszania się z elementów toru „go góry nogami” oraz wspinania się na konstrukcję toru.

7. Po przejściu przeszkody natychmiast opuścić strefę wyjścia.

8. Zakazuje się odpoczywania, leżenia i dłuższego przebywania na przeszkodzie i nawierzchni pod przeszkodą, którą należy opuścić niezwłocznie po upadku z przeszkody.

9. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

III.9. Zasady korzystania z Twistera (10)

1. Z Twistera mogą korzystać osoby, które mają minimum 135 cm wzrostu.

2. Z atrakcji Twister jednocześnie może korzystać maksymalnie osiem osób.

3. Przeskakiwanie nad górnym ramieniem Twistera jest zabronione.

4. Nie wolno wykonywać przewrotów w powietrzu.

5. Zabrania się popychania i zabawy w berka.

6. Zabrania się wskakiwania, siadania, celowego zatrzymywania ciałem Twistera.

7. Zabrania się wspinania na ogrodzenie przy Twisterze.

8. Na urządzenie można wchodzić tylko po wyraźnym komunikacie Personelu.

9. Personel może wyznaczyć Użytkownikowi miejsce do korzystania z atrakcji.

10. Po” zbiciu” i wyraźnym komunikacie Personelu obsługującego urządzenie, należy je niezwłocznie opuścić.

11. Sygnał gwizdka lub stosowny komunikat pracownika Game Time jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania kontynuowania aktywności przez Użytkownika.

12. Na urządzenie można wchodzić tylko po wyraźnym komunikacie Personelu. Personel może wyznaczyć Użytkownikowi miejsce do korzystania z atrakcji

13. Należy stosować się do wszystkich zasad wymienionych wyżej w punkcie III. 1

IV. Odpowiedzialność

1. Korzystanie z infrastruktury Game Time wiąże się z ryzykiem powstania urazów lub uszkodzeń ciała oraz mienia. Użytkownicy korzystają z infrastruktury Game Time na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody Użytkowników, w tym urazy, uszkodzenia ciała i ich skutki z wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Game Time.

2. Z infrastruktury Game Time nie powinny korzystać osoby, które mają jakiekolwiek przeciwwskazania zdrowotne oraz osoby dla których korzystanie z Game Time może w jakikolwiek sposób zagrażać zdrowiu i życiu. Każdy Użytkownik podejmuje decyzję o korzystaniu z atrakcji oferowanych w Game Time uwzględniając swoje możliwości, umiejętności i stan zdrowia oraz wynikające z nich ograniczenia i zagrożenia, w szczególności mając na uwadze ryzyko powstania urazów i kontuzji. W przypadku Dzieci ww. decyzję podejmuje Rodzic lub Opiekun.

3. W szczególności Organizator nie odpowiada za wszelkie szkody powstałe wskutek korzystania z infrastruktury Game Time niezgodnie z regulaminami, wskazaniami i poleceniami obsługi czy też z winy osoby korzystającej z infrastruktury Game Time.

4. W przypadku doznania urazu lub innego obrażenia na terenie Game Time należy niezwłocznie poinformować Trenera lub innego Pracownika Game Time. Jeżeli będzie taka konieczność, obsługa Game Time wezwie pogotowie ratunkowe. Tylko zgłoszenie urazu obsłudze Game Time może stanowić podstawę do ubiegania się o odszkodowanie z polisy ubezpieczeniowej Organizatora.

5. Game Time nie świadczy opieki nad dziećmi i młodzieżą. Korzystanie przez dziecko lub młodzież, na podstawie zgody wyrażonej przez rodziców, opiekuna prawnego bądź opiekuna pełnoletniego, odbywa się wyłącznie na ryzyko rodzica, opiekuna prawnego lub pełnoletniego opiekuna.

6. Rodzice lub Opiekunowie w ramach obowiązku nadzoru mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za szkody przez nich spowodowane, jak również spowodowane przez Dzieci pozostające pod ich opieką, na zasadach ogólnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, w szczególności na podstawie przepisów ustawy kodeks cywilny.

7. Game Time nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia czy uszkodzenia przedmiotów należących do osób korzystających z Game Time z wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Game Time.

8. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności materialnej za rzeczy zgubione lub pozostawione w Game Time jak również w jego otoczeniu, na parkingach w innych miejscach przylegających do terenu Game Time. Rzeczy zgubione lub pozostawione w Game Time, w przypadku ich odnalezienia przez pracownika Game Time lub oddane przez osobę trzecią do recepcji, można odebrać w recepcji Game Time w ciągu miesiąca, po tym okresie ulegają utylizacji/zniszczeniu.

9. Niedozwolone jest korzystanie z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających. W przypadku podejrzenia, że osoba korzystająca z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Game Time jest pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających, osoba ta zostanie wyproszona z terenu Game Time.

10. Pracownicy Game Time mają możliwość wyprosić z terenu Game Time osobę, której zachowanie zagraża bezpieczeństwu ich lub innych osób znajdujących się w Game Time.

11. Trenerzy na terenie Game Time są odpowiedzialni za włączenie filmu instruktażowego oraz przeprowadzenie rozgrzewki na początku pełnej godziny zegarowej. Osoby spóźnione na rozgrzewkę zobowiązane są do rozgrzania się we własnym zakresie.

12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Game Time będące skutkiem siły wyższej lub wywołane okolicznościami niezależnymi od Organizatora. W przypadku przerwy w funkcjonowaniu Game Time, Użytkownikowi przysługuje, wedle jego wyboru, zwrot ceny Biletu albo zmiana terminu wizyty pod warunkiem dostępności preferowanego przez Użytkownika nowego terminu wizyty.

13. Każdy Użytkownik ma obowiązek niezwłocznego zgłaszania Personelowi Game Time wszelkich naruszeń Regulaminu i innych niebezpiecznych zachowań pozostałych Użytkowników.

V. Sprzedaż biletów

1. Organizator prowadzi sprzedaż internetową biletów wstępu do Game Time na stronie internetowej www.gametime.com.pl, za pomocą, której Użytkownicy strony internetowej składają zamówienie.

2. Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej Użytkownik zobowiązany jest dokonać wyboru daty i godziny wejścia, rodzaju i ilości biletów, sposobu płatności za bilety oraz zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu, co jest warunkiem realizacji zamówienia.

3. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, Użytkownik dostaje na podany adres e-mail potwierdzenie dokonanego zakupu.

4. Bilet zapisywany jest na elektronicznej bransoletce RFID, zwanej „Bransoletką”. którą należy nosić podczas całego pobytu w Game Time.

5. Bilet uprawnia do pobytu w Game Time w określonej jednostce czasu wykupionej przez Użytkownika.

6. Bransoletka jest przypisywana do indywidualnego Użytkownika. Po zakończeniu korzystania z Game Time Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu Bransoletki do tzw. „wrzutni”. Zabrania się udostępniania lub przekazywania Bransoletki innym Użytkownikom lub osobom trzecim.

7. Za zgubienie, uszkodzenie lub zniszczenie Bransoletki naliczona zostanie opłata w wysokości 30 zł.

8. Cena zakupu biletu jest wiążąca dla organizatora i kupującego według chwili złożenia przez kupującego zamówienia na zakup danego biletu.

9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany: cen biletów, rodzajów biletów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na realizację zawartych umów i zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmian.

10. Jedna osoba może jednorazowo zakupić dowolną ilość dostępnych biletów na korzystanie z Game Time znajdującą się w sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień części I ust. 6 niniejszego Regulaminu.

11. Ze względów bezpieczeństwa i z uwagi na komfort Użytkowników liczba osób mogących jednocześnie korzystać z Game Time jest ograniczona.

12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez kupującego, problemami z siecią Internetową lub innymi okolicznościami, na które organizator nie miał wpływu.

13. Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. kupującemu bilet wstępu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, gdyż prawo to nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

14. Konsument ma możliwość odwołania lub przełożenia swojej rezerwacji w Game Time nie później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem. W przypadku odwołania lub zmiany rezerwacji w dzień ustawowo wolny od pracy, zgłoszenie liczone jest od następnego dnia roboczego od godziny 10 rano. Zasada ta dotyczy biletów zakupionych drogą internetową, na miejscu oraz voucherów na wejścia do Game Time.

15. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:


* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

16. Rozliczenia transakcji, blikiem i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu paynow.

17. Reklamacje Użytkowników dotyczące niezrealizowania lub nienależytego zrealizowania usługi przewidzianej we właściwym Regulaminie usługi Integratora płatności paynow a także dotyczące działalności serwisu (bramki) należy zgłaszać do serwisu paynow. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
a) oznaczenie zgłaszającego reklamację (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko; w pozostałych przypadkach: nazwę osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, ale posiadającej zdolność prawną);
b) adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej;
c) opis nieprawidłowości ze wskazaniem informacji na temat transakcji: numer transakcji, datę transakcji, kwotę transakcji;
d) załączniki, jeżeli ich konieczność ich dołączenia wynika z Regulaminu Usługi lub z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w mElements S.A. (paynow) umieszczony jest pod linkiem:
https://static.paynow.pl/docs/regulamin_przyjmowania_i_rozpatrywania_reklamacji_w_melements.pdf

Reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania przez Organizatora zobowiązania względem Użytkownika związanego z płatnością, rozpatruje Sport Arena Sp. z o.o. Sport Arena Sp. z o.o. zobowiązuje się do zapewnienia pełnej i wyczerpującej obsługi reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne Użytkownik przesyła na adres korespondencyjny biuro@gametime.com.pl i powinno spełniać wymagania opisane w pkt. a) do d) powyżej.

18. W przypadkach innych niż wymienione w punkcie 16 reklamacje rozpatruje organizator w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia na adres korespondencyjny Game Time.

19. Sport Arena Sp.o.o. wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne, gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści. Faktura elektroniczna, zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług posiada dokładnie taką samą moc prawną, jak jej papierowy odpowiednik. Prośby o fakturę prosimy składać pod adresem korespondencyjnym spółki. Faktura zostanie przesłana najpóźniej w ciągu 21 dni od daty świadczenia usługi.

20. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów będzie sąd właściwy miejscowo zgodnie z przepisami prawa.

21. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

VI. Zasady i warunki zwrotów

1. W przypadku niewykorzystania biletu z przyczyn leżących po stronie Organizatora lub z przyczyn innych niż przyczyny leżące po stronie Użytkownika, w szczególności z powodu przerwy w funkcjonowaniu Game Time będącej skutkiem siły wyższej lub wywołanej okolicznościami niezależnymi od Organizatora, na żądanie zgłoszone przez Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje wedle jego wyboru zwrot całości ceny biletu albo zmiana terminu wizyty pod warunkiem dostępności preferowanego przez Użytkownika nowego terminu wizyty.

2. W przypadku odmowy przez Organizatora wstępu na teren Game Time na podstawie niniejszego Regulaminu, na żądanie zgłoszone przez Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje, wedle jego wyboru zwrot całości ceny biletu albo zmiana terminu wizyty pod warunkiem dostępności preferowanego przez Użytkownika nowego terminu wizyty.

3. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy z powodu braku akceptacji zmian niniejszego Regulaminu, o których mowa w części VII. niniejszego Regulaminu, dokonuje się zwrotu całości ceny biletu zgodnie z ust. 1 powyżej.

4. Organizator dokonuje zwrotu gotówką lub przelewem na konto wskazane przez Użytkownika.

VII. Monitoring i dane osobowe

1. Game Time jest monitorowana. Obraz z kamer jest rejestrowany dla zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa i jedynie w tym celu przetwarzane są dane osobowe Użytkowników tj. ich wizerunek.

2. Użytkownicy Game Time wchodząc na jej teren wyrażają zgodę na rejestrację ich wizerunku podczas pobytu na terenie Game Time. Informacja w tym zakresie widnieje w korytarzu przed wejściem do strefy rekreacyjno-sportowej Game Time.

3. Administratorem danych osobowych w zakresie wizerunku jest SPORT ARENA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gorzowie Wlkp., tel. 95 880 0053, adres: ul. Koniawska 27H, 66-400 Gorzów Wlkp., wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001021384, NIP: 5993272604, REGON: 52450274.

4. Dane osobowe w zakresie wizerunku Użytkowników, przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa w Game Time na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej „RODO”).

5. Dane osobowe przetwarzane są w celach:
a) realizacji umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
b) obsługi zapytań związanych realizacją usług (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO),
c) obsługi reklamacji i skarg (art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
d) przechowywania dokumentacji na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub rozstrzygania roszczeń (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO).

6. Dane zbierane w czasie sprzedaży biletów i składania zgód są niezbędne do skorzystania z usługi, ich podanie jest dobrowolne, jednak konieczne dla zawarcia umowy.

7. Zakres wymaganych danych obejmuje podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz daty urodzenia i numeru telefonu. Dane te są przetwarzane w celu identyfikacji osoby lub późniejszej weryfikacji. Opiekun podając dane dziecka lub dzieci podaje je wyłącznie na potrzeby identyfikacji przez Administratora, że dziecko lub dzieci ma/mają prawo przebywać na terenie obiektu (jest to możliwe na podstawie ustalenia wieku dziecka). Podanie numeru telefonu dziecka jest opcjonalne.

8. Dane osobowe Użytkowników, o których mowa w niniejszym paragrafie, będą przetwarzane przez okres do 6 lat od dnia pozyskania. Okres przetwarzania uzależniony jest od możliwości dochodzenia roszczeń. Administrator ma prawo przetwarzać wyłącznie te dane, które są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych lub retencja danych jest wymagana z uwagi na przepisy podatkowe.

9. Dane osobowe Użytkowników, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie będą udostępnione podmiotom trzecim w celu przetwarzania.

10. Użytkownicy posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz w zależności od praw przysługujących im na mocy RODO – prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.

11. Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).

12. Podane dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

13. Osoby korzystające z infrastruktury Game Time wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie ich wizerunku, zarejestrowanego podczas pobytu w Game Time dla celów marketingowych. Zgoda udzielona jest na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych.

14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych i przetwarzanie danych osobowych w postaci wizerunku Użytkowników przez osoby trzecie w związku z rejestrowaniem lub upublicznianiem (np. w mediach społecznościowych) wizerunku Użytkowników przez te osoby.

VIII. Zmiany Regulaminu

1. Organizator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn.

2. Jako ważne przyczyny uzasadniające zmianę niniejszego Regulaminu traktuje się:
a) zmiany przepisów prawnych;
b) istotne zmiany w zakresie prowadzonej przez Organizatora działalności, w szczególności zmiana zakresu świadczonych usług czy wprowadzenie nowych usług lub zmian w dotychczasowych usługach;

3. O każdej zmianie niniejszego Regulaminu Organizator poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu na swojej stronie internetowej:www.gametime.com.pl.

4. Zmiany niniejszego Regulaminu mają zastosowanie tylko do umów zawieranych po terminie wprowadzenia zmiany.